Pengikut

Khamis, 8 Disember 2011

HASRULHASSAN.COM: Kami Blogger Baru

          Sebagai blogger baru memang tepatlah aku join segmen yang dianjurkan oleh saudara Hasrul ni...lagi pun segmen ni tak menyusahkan malah boleh dijoin selain ianya dapat menambah follower blog
http://www.hasrulhassan.com/2011/12/segmen-kami-blogger-baru.html
            Saya seorang lelaki dan KainBuruk adalah nama blog aku,..Aku baru seminggu lebih dalam dunia blog ni dan masih banyak yang perlu aku pelajari.untuk mempelajarinya maka aku fikir amat sesuailah aku join segmen ni supaya dapat berkongsi info2 atau tutorial tentang blog...
            Untuk blogger baru seperti saya diluar sana ayuhlah join sekali segmen ni dengan klik je url kat banner diatas tu.....senang jekan..Tarikh tutup penyertaan adalah  10 disember 2011,jam 5 petang.
                                               

5 ulasan:

Admin berkata...

As-salam .. waaaa benar2 blog baru ni .. apapun selamat melayari dunia blog.

terima kasih kerana sudi join segmen.

yusuflaili(Goku) berkata...

salam;
wah...semoga awak sukses dalam segmen ni..

ain berkata...

hi! done following u.. feel free to visit me back.. tenkiu

Unknown berkata...

salam perkenalan..
datang dari segmen sama.
jemput singgah ke blog..

Aimee Mahmood berkata...

salam perkenalan , semoga berjaya ye .. saye dah follow , singgahlah ^,^
http://gadistulipz.blogspot.com/2011/12/hasrulhassancom-kami-blogger-baru.html